2015/10/26

Kaixo

Bueno, bada; egunak aurrera doaz, eta gezurra ematen badu ere, hilabetea daramat hemen, eta agian guztiek ez nauzue ezagutzen. Seguru asko, gehienok jakingo duzue, baina badaezpada, komentatuko dizuet Xabik lan hau utzi duela, beste arlo batean aritzeko, eta Normalizazio Atalean erabaki zuten ni bidaltzea hona, bere lekura.

Ni Jon Pinillos naiz, euskara trebatzaile-irakaslea, eta bertan egongo naiz zuei sortzen zaizkizuen zalantzak argitzen laguntzeko, eta ahal dudan neurrian euskararen erabilera dinamizatzeko. Beraz, ez izan ez beldurrik, ez lotsarik niregana jotzeko emailen bidez (jonpinillos@bizkaia.eus) telefonoz (2448), edo zuzenean nire lekura etorrita.

Aurkezpena denez, ez dut gehiegi luzatu nahi. Beraz, badakizue, ekin eta eutsi!!!!

Jon.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina