2013/05/27

Arreta telefonikoa egiteko laguntza

Post honetan arreta telefonikorako lagungarriak diren egitura batzuk jarriko ditugu; errepikatzen diren ohiko esaldiak gaztelaniaz eta euskaraz:

1.      Llámame en cinco minutos.
Deitu (deituidazu / dei iezadazu) bost minutu barru / hemendik (eta ) bost minutura
2.      Ahora no se puede poner.
Orain (memento honetan) ezin da jarri (paratu) / ez dauka jartzerik.
3.      ¿Tiene(s) para apuntar?
Baduzu idazteko / oharrak hartzeko?
4.      Ya le doy yo el recado.
Neuk emango diot mezua / abisua / enkargua / errekadua.
5.      Se lo vuelvo a repetir.
Berriz / berriro / atzera / ostera (ere) esango dizut.
6.      ¿Lo he explicado bien?
Ondo azaldu dut?
7.      Descolgar.         
     a- descolgar, coger. hartu
     b- He descolgado el tf. porque ahora no lo puedo atender.
            Telefonoa eseki gabe utzi dut orain ezin dut erantzun eta.
8.      Colgar. Eseki, eskegi.
9.      Me ha salido el contestador automático.
Erantzungailu automatikoa irten / atera zait.
10.  Se oye una voz grabada.
Ahots grabatua entzuten da.
11.  Yo siempre cojo el teléfono a la primera.
Nik telefonoa beti lehenengoan hartzen dut.
12.  Pues yo a la tercera.
Ba nik, hirugarrenean (hirugarrenez jotzen duenean).
13.  ¿Me puede repetir, por favor?
Berriz ere esango didazu, mesedez?
14.  ¿Cómo se deletrea?
Nola esaten da letraka?
15.  ¿En mayúscula o en minúscula?
Letra larriz ala letra xehez /maiuskulaz ala minuskulaz?
16.  Tardará un rato en volver.
Luzarorako dauka.
17.  Llama(llame) en media hora.
Deitu ordu erdi barru (hemendik ordu erdira).
18.  Ya me encargo yo.
Neu arduratuko naiz. / Neure kontu.
19.  Está comunicando.
Komunikatzen ari da. / Okupatuta dago.
20.  ¿Puede hablar más alto? ¡Que no le oigo!
Ozenago (altuago) hitz egingo duzu? Ez dizut entzuten eta!
21.  Más bajo. Baxuago.
22.  Habla bajo para que no te oiga el/la de al lado.
Hitz egin ahapeka, isilka, ahopean, baxutxu, ondokak entzun ez entzuteko.
23.  Más despacio, por favor.
Astiroago, mantsoago, geldiroago, mesedez.
24.  Vale.
Oso ondo / Primeran / Ederto (batean) / Bale
25.  Ya.
a-      Ah ya, fuiste tú el que llamó.
Ah, bai, zeuk deitu zenuen.
b-     ¡Ya! y encima tengo yo la culpa.
Baita zera ere!, gainera errua nik izango dut!



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina